lunes, 5 de mayo de 2008

“Attending the present”

Aquest Dimecres marxo a Lovaina (Bruseles) a fer un Workshop (un taller). Som unes 10persones que hi anem d’aquí, altres són de Berlín, i com dicta la lògica, de Leuven. I crec que cap sap encara que aprendre’m, si es que aprenen alguna cosa...
Sabem que haurem de parlar, debatre, amb anglès (jo no podré parlar…), hem hagut de veure unes 6 pel•lícules i el Workshop l’han anomenat “Attending the present”.

Em ve de gust comentar-ho aquí perquè, a part que em fa molta il•lusió, aquest event és factible, avui, degut a l’avenç tecnològic, 40 anys enrera no hagués pogut ser possible, ningú s’ho hagués plantejat (només gent amb molts diners...)
Fa molts pocs anys que ha paregut les companyies de baix cost, i en conseqüència una gamma molt àmplia d’albergs (bastant econòmics) sobretot a Europa. Per altra banda, les pel•lícules (que us explicaré més coses en una altre entrada, crec que és més interessant deixar-ho per després de la sortida) que ens han passat (ens han gravat) són tan alternatives que, no se si totes, però algunes no les haguéssim trobar al mercat espanyol o haguéssim tingut moltes dificultats. A part, teòricament tots els estudiants del món ja hem après l’anglès, així doncs, aquest projecte podríem dir que és factible gràcies a la globalització. I es que prefereixo aprofitar les poques coses positives que té. Encara que arribaré a Brussel•les i no se si tindré la sensació d’haver marxat gaire lluny (si no fos per l’idioma), perquè la gastronomia, les botigues, els bars, els restaurants s’han copiat, multiplicat per tot el món. Però tot i això, sempre queden les persones (amb diferents cultures, encara que cada vegada més homogeneïtzades) i aquells edificis, carrers, places històriques, allò que és considerat art (o no), que em fa viatjar.



Per cert, en l’apartat de Links us he posat el reportatge que van fer a la Cuatro “Amarás al lider sobre todas las cosas”. Com podeu observar, té sis parts i només us he posat la primera, les altres les trobareu el youtbe sense problemes. Us recomano que ho mireu, és molt interessant de veure’l i impacte (crec que sobretot pels que hagueu llegit 1984).
Després també volia dir-vos que la foto del títol l’he tret de www.fotolog.com/_drugo.

I per acabar aquest comentari volia deixar-vos amb alguna cançó... però aquest cop no ser quina escollir... Així que acabo de decidir tancar l’entrada amb la Fuga “Nunca Mais” (en direccte) ...perquè el Dissabte la Marina em va trucar quan estava gaudint d’aquest grup al Viñarock... pel concert a Razz... pels altres... i els que vindran...


2 comentarios:

Anónimo dijo...

eis tanava a dir q vaig veure ahir el documental de korea del nord. te tela.

m'agradaria remarcar que el cost economic dels viatges s'ha abaratit però l'ambiental no. contamina un cullo un avió el bitllet del qual costa 20, 30 euros... cal pensar en això també tot i que jo sigui la primera que em pirri per una ganga... doble pensar, ...com sempre.

un peto sino ens veiem fins dimecres. bon viatge!!!

Anónimo dijo...

Doncs si, jo vaig veure el documental pel "youtube" i deu nido, corea del nord està sotmesa a una gran pressió i el que és més fort és que els altres païssos no intenten fer cap esforç per trencar aquesta situació. Com a molt ens en enterem per un reportatge de Cuatro, del qual tampoc es fa massa propaganda.....
Bé Gorai, magrada molt el teu blogspot o com s digui!!!jejeje
avere quan ens veiem