lunes, 10 de marzo de 2008



Ahir vaig anar a veure aquesta pel•lícula, em va agradar moltisim però no us explicaré de que va ni perquè em va agradar, ja que acabo de crear un enllaç perquè obtingueu la informació pertinent.
El que pretenc explicar aquí és un dels sentiments que vaig tenir al sortir del cinema, i tinc ganes de comentar-lo perquè no és la primera vegada que el tinc.
Havíeu sentit a parlar d’aquesta pel•lícula? Si és així, ha estat gràcies a algun amic, per algun crític o heu vist o sentit algun tipus de publicitat sobre Cometas en el cielo? Segurament, si heu sentit a parlar d’aquesta pel•lícula ha estat gràcies a algun crític, potser per algun “colega” o perquè us agraden aquest tipus de pel•lícules, com a mi, i us informeu. Amb això us vull dir que aquest tipus de cinema, és a dir, el cinema més crític, reivindicatiu, realista, potser més alternatiu no té mai o casi mai una gran publicitat al darrera. I el sentiment del que us parlava està en relació, perquè em fa ràbia que siguem tan pocs (potser cada vedada més, no ho ser) els que mirem, perquè ens agrada, aquest tipus de pel•lícules. S’haurien de valorar molt més, haurien de donar més suport publicitari per tal de potenciar-les, perquè al gust és crea! I es que amb pel•lícules, com Ciudad de Dios per posar un altre exemple, t’adones d’altres realitats, però el que és més important, les vius... que amb les noticies és pràcticament impossible... no ens dona temps!
Així doncs, com que no interessa potenciar aquests tipus de pel•lícules he pensat que nosaltres des de l’educació ho podríem fer, que us sembla?

No hay comentarios: