sábado, 15 de marzo de 2008

Hola.

Perdoneu-me, perquè amb el comentari del dia 10 de març em vaig precipitar. L’altre dia fent un shawarma amb una amiga em va dir que no sabia si veure aquesta pel•lícula perquè creia que seria molt comercial (al veure un anunci), i avui de casualitat he sentit un crític que ho corroborava. Vaig parlar sense fonaments, impulsada pels sentiments... I es que no miro gaire la televisió i menys els anuncis...
Així doncs, aquesta pel•lícula si que té publicitat però no és agressiva com ho podria ser The Eye (nacionalitat: USA), i es que l’altre dia La Caixa em va enviar un missatge al mòbil i em convidaven a veure-la.
Realment, no es d’estranyar que Cometas en el Cielo tingui publicitat ja que és una producció d’Estats Units (i Afgana), i si la mireu ho notareu perquè només expliquen una part de la història... Sempre estem amb les mateixes. Però evidentment m’alegro que hi hagi aquesta publicitat (invisible per mi), de lògica arribarà a més espectadors, però ja veieu que per altra banda aquest fet fa que un públic (minoritari) sigui reticent a mirar-la... No m’estranya que s’hagi creat la carrera de Publicitat...

Avui em despedeixo amb la cançó de Zimbawe. Sabeu que esta passant allà? Si us intriga mireu aquesta pàgina web; http://www.theothersight.com/zimbabue-en-caida-libre.html



No hay comentarios: