miércoles, 5 de marzo de 2008

Bon dia,

L’altre dia, indignada, vaig penjar un comentari totalment polític i com és obvi gens objectiu. Com jo, hi ha molta gent que utilitza aquestes pàgines i tantes d’altres d’internet per fer política, expressar idees, ideologies, creences, etc... Amb això vull dir que la xarxa ens ha donat total obertura per expressar el que vulguem, com vulguem i a l’hora que vulguem. Aquest fet no seria negatiu del tot si algunes televisions i alguns diaris facin la seva feina i ens donessin noticies objectives, però sembla que la objectivitat ja no existeix. També va ser Nietzche qui va crear aquest caos? Del que estic segura és que tots nosaltres, jo diria que per naturalesa, som éssers subjectius, i ja ens va bé aquest tipus d’informació perquè d’aquesta manera per arribar a la crítica no cal pensar tan. Han aconseguit (juntament amb les institucions educatives) que deixem de pensar, cada vegada fa més mandra perquè no ho sabem fer...
Per altra banda, aquesta allau d’informació ens està deixant desinformats perquè rebem massa informació durant el dia i no ens acabem quedant en res, això amb gran mesura és el que em passa a mi... però també hi ha la gent que per aquest motiu s’ha tornat escèptica o nihilista, ja no creuen en res...

Així doncs, cal anar ven despert i ser atent per no deixar-nos influenciar ràpidament i poder pensar el que nosaltres vulguem. Aquesta tasca ser que no és gens fàcil...
Però animem-nos, us deixo amb la cançó de Fast line de Macaco.


No hay comentarios: